0Item(s)

אין לך פריטים בסל הקניות.

Product was successfully added to your shopping cart.

שאלות נפוצות

האם ישנה חנות אליה ניתן להגיע ולרכוש מוצרים?

Party in a Box הינה חנות אינטרנטית, שנועדה לאפשר ללקוחותיה לרכוש בנוחות מירבית, מכל מקום, 24/7. ניתן להזמין מוצרים אונליין בלבד, לקבלם עם שליח עד הבית או לאסוף אותם מרח' הסדנה 6 באור יהודה לאחר קבלת מייל שההזמנה ממתינה לאיסוף.

איך מבצעים הזמנה באתר?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחבר״ (צד ימין למעלה). ניתן להתחבר באמצעות פייסבוק, GMAIL או על ידי הזנת מייל וסיסמא. כעת אתם יכולים לשוטט באתר ולהוסיף לסל הקניות את המוצרים שאהבתם. עם סיום הקניה, אתם עוברים לקופה, ובוחרים את שיטת התשלום (כרטיס אשראי, פייפאל או יינתן בטלפון) ושיטת המשלוח (שליח עד הבית או איסוף). מיד לאחר ביצוע ההזמנה תישלח אליכם הודעה "הזמנתכם התקבלה בהצלחה". בהמשך אנו נשלח אליכם במייל שהזנתם עדכונים שוטפים לגבי סטטוס ההזמנה.

האם עלי לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?

לא. ניתן לבצע הזמנה כאורח ולהשלים את הרכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים שאתם מזינים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

מיד לאחר השלמת הקנייה תופיע על המסך ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה" ומתחתיה מספר ההזמנה שלכם אצלנו. בנוסף, תוכלו לבדוק את סטטוס ההזמנות בחשבון שלכם באתר בכל עת, ע"י התחברות לחשבון, הקלקה על "החשבון שלי״ ולאחר מכן על כפתור ״ההזמנות שלי״ בתפריט הימני.

אני רוצה להתחבר לחשבון שלי, אבל שכחתי את הסיסמא. מה עושים?

תוכל לשחזר את הסיסמא שלך בקלות באתר. אם בכל זאת אתה זקוק לסיוע, נשמח להנפיק לך סיסמא חדשה. לשם כך עליך ליצור קשר עם שירות הלקוחות, בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 18:00, בטלפון 03-5094499 או 03-5280707 או במייל service@partyinabox.co.il.

אני רוצה לבטל הזמנה שביצעתי. איך עושים זאת?

על מנת לבטל הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות, בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 18:00, בטלפון 03-5094499 או 03-5280707 או במייל service@partyinabox.co.il. אנא הקפידו לעדכן על ביטול ההזמנה מוקדם ככל הניתן, שכן ביטול של חבילות שכבר נאספו על ידי שליח מחויב בעלות דמי המשלוח (25 ₪).

האם אתם מבצעים משלוחים?

אנו שולחים חבילות מוצרים לכל הארץ, מדן ועד אילת. המשלוח הינו חינם בקנייה מעל 249 ש"ח, ועלותו 25 ש"ח בקנייה מתחת לסכום זה. מידע מפורט לגבי זמן אספקת מוצרים ועלויות משלוחים ב"מדיניות משלוחים".

איך החבילה תגיע אליי?

החבילה תגיע אליכם באמצעות שליח עד הבית. ביום האספקה תקבלו מסרון עדכון לגבי אספקת החבילה, ובמהלך היום השליח יצור עמכם קשר בכדי לתאם מסירה.

האם ניתן לקבל חבילה בדואר?

אנו לא שולחים חבילות בדואר, רק באמצעות חברות השליחויות המובילות בישראל.

מתי החבילה תגיע אליי?

החבילה תגיע אליכם תוך 3 ימי עסקים, לא כולל יום ביצוע ההזמנה. לדוגמא, אם ביצעתם הזמנה ביום ראשון, ההזמנה תגיע אליכם עד יום רביעי. אם ההזמנה בוצעה ביום חמישי, החבילה תגיע אליכם עד יום שלישי.

מה הן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באתר בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון הפייפאל, בעזרת נציג טלפוני בשעות הפעילות או בהעברה בנקאית. לצורך ביצוע העברה בנקאית, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות, בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 18:00, בטלפון 03-5094499 או 03-5280707 או במייל service@partyinabox.co.il.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

ניתן לשלם בעד 3 תשלומים בכל קנייה מעל 400 ש"ח. אפשרות התשלומים נפתחת בקופה עבור כל לקוח שסכום רכישתו הינו 400 ש"ח ומעלה.

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו. מה אני עושה?

ניתן להחזיר כל פריט (למעט מוצרים בעיצוב אישי, כמו מדבקות, באנר או תמונה אכילה בהתאמה אישית) ולקבל את כספכם בחזרה, או להחליף את המוצר בפריט אחר ללא עלות. את הפריט יש להחזיר באופן עצמאי למחסן הלוגיסטי באור יהודה, או להשתמש בשירות המשלוחים של חברתנו (בתשלום).

הפריט שאני רוצה אזל במלאי, מה אפשר לעשות?

אנחנו משתדלים להחזיר למלאי מוצרים שאזלו מהר ככל הניתן. לכן, מומלץ להיכנס לעמוד המוצר המדובר, וללחוץ על המשפט "הרשם כדי לקבל תזכורת כאשר מוצר זה יהיה במלאי" (מודגש בתכלת). כעת יהיה עליך להירשם לאתר על מנת לקבל עדכון. כאשר הפריט יחזור למלאי, יתקבל אצלך במייל עדכון מאיתנו שהפריט זמין ובאפשרותך להזמינו.

אני מעוניין לקנות מוצר עליו מצויין "בקרוב". איך אוכל לדעת מתי הוא יגיע?

כדי לדעת מתי מוצר צפוי להגיע, עליכם להיכנס לעמוד המוצר (באמצעות הקלקה על המוצר), שם מופיע צפי ההגעה. חשוב לציין כי מדובר בצפי הגעה משוער, כך שהגעת המוצר עשויה להקדים או להתעכב (מסיבות שאינן תלויות בנו). שימו לב כי לא ניתן להוסיף לסל מוצר עם כפתור "בקרוב".

האם האתר מאובטח?

בהחלט. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול HTTPS, כך שכל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, ולכן אתה יכול להיות בטוח שהרכישה שלך נעשית בצורה המאובטחת ביותר.

קניתי מוצר עם קבצים להורדה, איך אני מוריד אותם? איפה הם נמצאים?

כל הקבצים זמינים להורדה לאחר תשלום "בחשבון שלי" בתפריט בצד תחת "מוצרים להורדה".

אני מנסה להוריד קבצים חינמיים אבל לא מצליח.

הקבצים החינמיים שבאתר מיועדים ללקוחות הרוכשים של החברה. את הקבצים מוסיפים לסל הקניות במהלך הרכישה, והם יהיו זמינים בחשבון שלכם מיד לאחר התשלום.